خرید سوله | 40% زیر قیمت بازار | 09122567260- بانک سوله ایران friv.ir | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

خرید سوله | 40% زیر قیمت بازار | 09122567260- بانک سوله ایران friv.ir به نقل از (divarmasaleh.ir - دیوار مصالح)

خرید سوله | 40% زیر قیمت بازار | 09122567260- بانک سوله ایران friv.ir به نقل از (divarmasaleh.ir - دیوار مصالح).


خرید سوله | 40% زیر قیمت بازار | 09122567260- بانک سوله ایران friv.ir ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،کیفیت تضمینی

ویدئو آموزشی درباره: خرید سوله | 40% زیر قیمت بازار | 09122567260- بانک سوله ایران friv.ir

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( خرید سوله | 40% زیر قیمت بازار | 09122567260- بانک سوله ایران friv.ir )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; خرید سوله | 40% زیر قیمت بازار | 09122567260- بانک سوله ایران friv.ir مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; خرید سوله | 40% زیر قیمت بازار | 09122567260- بانک سوله ایران friv.ir

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

خرید سوله

بخش زیادی از گروه های مختلف صنعتی و تولیدی که امروزه در حال فعالیت هستند، به تازگی مشتاق و متقاضی خرید سوله شده اند.  علت این تصمیم آن است که بسیاری از آنها، در مکان فیزیکی نا مناسبی مستقر شده و مشغول کار با حداقل امکانات هستند. حال آنکه همگان می ‌دانند که سوله به عنوان فضای کار مناسب و مجهز، یکی از اصول زیر بنایی لازم برای ایجاد رشد و توسعه در هر کسب و کاری به حساب می ‌آید. تا همین چند سال قبل هم شاهد حضور پراکنده و بی‌ نظم پیشه‌ وران و تولید کنندگان صنوف مختلف در سطح شهر ها و در کوچه ها و خیابان ها بودیم.

 

یک پیشنهاد استثنائی برای ساخت سوله

 

اما اکنون به دنبال برنامه‌ریزی‌ های سازمان صنعت، معدن و تجارت و اقدامات سازمان شهرک‌ های صنعتی، اقدامات مناسبی در مدیریت این نا بسامانی به عمل آمده است و خیل عظیمی از صنعتگران و تولید کنندگانی که تا کنون به تولید سنتی اشتغال می ورزیدند، اکنون به دنبال تجهیز محیط کاری خود بوده و متقاضی شده اند.سیاست‌ های تشویقی خوبی نظیر معافیت مالیاتی ده ساله و تخفیف ویژه در خرید سوله، از سوی مقامات ذیربط به اجرا در آمده است

 

 

 

 

مشاوره خرید سوله درساوه-شهرصنعتی کاوه - شهر صنعتی احمد اباد - شهر صنعتی زاویه - شهر صنعتی مامونیه - شهر صنعتی پرند - تهران و کرج  

 

 

09122567260

 

که نقش به سزایی در تمرکز صنوف داشته است. البته این مورد به تنهایی کافی نبوده و در پاره‌ ای از موارد، به ناچار به سیاست‌ های جریمه ‌ای و تنبیهی نیز متوسل شده ‌اند که لازم بوده است. تولید زیر زمینی و زیر پله ای و دکانی که شیوه مرسوم چند دهه قبل ما بوده، امروز جای خود را به طور کامل به سوله ‌سازی صنعتی داده است تا چرخه تولید و صنعت ایران، در مسیر صحیح توسعه گام بر دارد.

برای خرید انواع سوله های با کیفیت به شماره های زیر تماس بگیرید


خرید سوله برای کسب و کار شما

چنانچه جزو آن دسته از افراد هستید که هنوز به تولید سنتی مشغول هستید و فضای کاری شما به هیچ عنوان با استاندارد های نوین صنعت همخوانی ندارد، دیر یا زود باید نسبت به خرید سوله و جابجایی فیزیکی اقدام نمایید. متأسفانه هنوز هم شاهد هستیم که در بافت‌ های مسکونی یا در زمین‌ های فاقد کاربری تولیدی و صنعتی واقع در حومه شهر ها، عده زیادی مشغول به کار هستند که این موضوع ایرادات بسیاری دارد.

آلودگی ‌های زیست‌ محیطی برای ساکنین مناطق مسکونی و نیز عدم امکان خدمت‌ رسانی مناسب به واحد های صنعتی، از بزرگترین معضلات تداوم کار به سبک و سیاق سنتی است. ساخت سوله می ‌تواند گامی درخشان در تغییر مدل کاری یک واحد تولیدی محسوب شود که زمینه لازم برای رشد و توسعه را هموار می ‌سازد. البته توجه به کاربرد سوله و در نظر گرفتن ملزومات کاری، موارد دیگری هستند که پیش از اقدام به تهیه ، حتماً باید در نظر گرفته شود.

 
کلیک کنید
سوله استاندارد و 5 نکته کلیدی آن
خرید سوله برای راه اندازی یک کسب و کار جدید

 

 

 

 

مشاوره خرید سوله درساوه-شهرصنعتی کاوه - شهر صنعتی احمد اباد - شهر صنعتی زاویه - شهر صنعتی مامونیه - شهر صنعتی پرند - تهران و کرج  

 

 

09122567260


باید اذعان داشت که تهیه سوله تنها مختص مشاغل موجود و فعال نیست. عصر حاضر را به جرأت باید عصر ایده های نو و تولد استارت آپ ها دانست که حوزه صنعت هم از این قاعده مستثنی نیست. در عمل هنگامی که یک ایده تولیدی یا صنعتی، مراحل مطالعاتی و امکان‌سنجی را پشت سر گذاشته و پس از اثبات توجیه اقتصادی به مرحله اجرا می ‌رسد، نیاز به تأمین فضای فیزیکی برای استقرار ماشین‌آلات و برپایی خط تولید احساس خواهد شد. این محصول با ابعاد مناسب و در مکان مناسب، دست کم چند هفته ‌الی چند ماه ذهن مدیران مشاغل تازه تأسیس را درگیر خود می سازد تا به پاسخ مناسب برای تأمین این نیاز دست پیدا کنند.
خرید سوله از شهرک‌های صنعتی

شهرک‌ های صنعتی در سراسر کشور، مکان ‌هایی هستند که جمع کثیری از صنوف و مشاغل را در کنار هم و در یک مکان متمرکز می‌ کنند. چنانچه نیازمند تهیه سوله برای مشاغل خود هستید، یکی از راه‌ ها آن است که با مراجعه به دفتر مدیریت نزدیک ‌ترین شهرک صنعتی، اقدام به استعلام قیمت و عقد قرارداد نمایید. حضور در شهرک‌ های صنعتی فرصتی مغتنم برای بهتر دیده شدن کسب ‌و کار شما به حساب می ‌آید و امکان بهره ‌مندی از خدمات و پشتیبانی مورد نیاز بخش صنعت را فراهم می ‌آورد.

البته محدودیت ‌هایی هم در این روش وجود دارد؛ چون سوله‌ سازی در شهرک ‌های صنعتی با یک استاندارد پیش‌ فرض انجام می ‌شود، متقاضی خرید سوله در جایگاه مشتری عملاً حق انتخاب چندانی در حوزه طراحی ندارد و صرفاً می ‌تواند روی متراژ سوله اعمال نظر نماید. ساخت سوله در حقیقت پروژه ای است که هیئت مدیریه شهرک صنعتی به نمایندگی از طرف سازمان شهرک های صنعتی، کارفرمای آن به حساب می آید و اجرای پی تا کلید سوله ها، به شرکت های سازنده سوله برون سپاری می گردد.

بانک سوله ایران

همیشه الزامی نیست که صاحبان مشاغل به شهرک‌ های صنعتی مراجعه نمایند. بسیار پیش می‌ آید که مدیران کار آفرین دارای زمین شخصی با کاربری صنعتی هستند و نسبت به احداث آن در زمین مذکور اقدام خواهند نمود. نکته مثبت در این روش آن است که صفر تا صد طراحی سوله با نظر مشتری صورت می ‌پذیرد و امکان سفارشی سازی ساخت سوله در بالاترین سطح ممکن وجود دارد. به عنوان مثال تصمیم‌ گیری در خصوص انتخاب ابعاد بهینه (دهانه، ارتفاع، طول سوله) یا انتخاب نوع ساندویچ پانل برای سقف و دیوار ها، با نظر کارفرما صورت می‌ گیرد. هر قدر هم که تیم سازنده سوله در طراحی و ساخت سوله حرفه ‌ای عمل کند، نیاز است که نظرات مشتری را تا حد امکان در کار داخل کرد تا خروجی، تقریباً همان چیزی شود که او می‌ خواسته است.

 

 
کلیک کنید
اسکلت سوله دست دوم فروشی
در هنگام خرید باید به چه مشخصاتی توجه کرد؟

    اشتباهاتی که هرگز نباید به هنگام خرید هر سوله ای مرتکب شوید !

    سوله را کیلویی نخرید!

     

سوله استاندارد را باید بر اساس متر مربع کف سوله خریداری نمود و خرید این محصول بر اساس تُناژ فولاد به کار رفته در سازه، کاری اشتباه است. برخی تولید کنندگان نا معتبر با اقدام به فروش کیلویی سوله و سوله سنگین کردن بدون علت اسکلت فلزی، هزینه زیادی را به خریدار تحمیل می کنند که از اصول اخلاق حرفه ای به دور است. سوله باید به صورت متر مربع به مشتری عرضه شود و شرکت سوله ‌سازی موظف است با استفاده بهینه از فولاد مرغوب، وزن سازه را نیز در حد مطلوبی حفظ نماید.

 در تخمین نیاز های خود دقت کنید!

تعداد زیادی از متقاضیان هستند که تخمین درستی از متراژ و ملزومات مورد نیاز کسب و کار خود ندارند و معمولاً دچار خطا در تصمیم‌گیری می ‌شوند. گروهی از خریداران نیاز خود را بیش از آنچه که هست برآورد می‌ کنند و لذا هزینه ‌های زیادی به آنها تحمیل خواهد شد. برخی از مشتریان هم هستند که برآورد کمتر از واقعیت می‌ زنند و خیلی زود متوجه خواهند شد که این سوله شده، با نیازها و مطلوبات آنها تطابق ندارد. برای اینکه دچار اشتباه نشوید، به توصیه‌ های مهندسین و متخصصان گروه سوله ‌سازی، توجه ویژه داشته باشید.

 

 

 

 

 

مشاوره خرید سوله درساوه-شهرصنعتی کاوه - شهر صنعتی احمد اباد - شهر صنعتی زاویه - شهر صنعتی مامونیه - شهر صنعتی پرند - تهران و کرج  

 

 

09122567260



برای مشاوره رایگان به شماره های زیر تماس بگیرید



 

سقف بودجه خود را پنهان نکنید!

اگر از ابتدا نهایت توانایی مالی خود را اظهار کنید، شرکت سوله ‌ساز بهتر می‌ تواند شما را راهنمایی کند تا به کامل ‌ترین و بهینه ‌ترین انتخاب ممکن در تهیه این محصول دست پیدا کنید. بدین ترتیب ابتدا اسکلت فلزی سوله و استراکچر سقف سوله با توجه به سقف بودجه، به عنوان مهم‌ترین بخش مد نظر قرار می‌ گیرد و پس از آن، سایر المان‌ها در بازه قیمتی مورد نظر انتخاب خواهند شد.

 
کلیک کنید
سازه های فولادی انتخاب اهل فن
یک پیشنهاد استثنائی برای ساخت سوله

شرکت بانک سوله ایران، تولید کننده برتر و با سابقه در حوزه ساخت انواع سوله پیش ساخته می‌باشد که ابعاد مورد نظر شما را در هر کاربری دلخواه تأمین می‌نماید. چنان چه قصد خرید سوله با قیمت مناسب را دارید و تحویل فوری سوله برای شما مهم است، سوله تیر ورقی پیش ساخته می تواند با اختلاف چشمگیر، بهترین انتخاب محسوب شود. تولید خارج از نوبت قطعات این سوله در کارخانه، دست تولید کننده را باز می‌گذارد تا با سرعت بالا نسبت به انجام سفارشات ساخت سوله اقدام نماید و هزینه های تولید را تا حد خوبی کاهش دهد. این کاهش هزینه باعث می‌شود که همزمان هزینه های تولید کننده و مصرف کننده کاهش داشته باشد و این به نفع هر دو طرف است.

خرید-سوله-به-قیمت-روز
سوله دست دوم را چطور بخریم ؟

سوله دست دوم همان سوله آماده تحویل است و تفاوتی ندارد. این نام گذاری به این جهت ایجاد شده که قطعات سوله دست دوم در نوبت اول ساخته و انبار می شوند و در نوبت دوم، به محل پروژه ارسال و نصب خواهند شد. این تصور که قطعات این نوع سوله تیر ورقی قبلاً در سازه دیگری مورد استفاده قرار گرفته است، اساساً باور اشتباهی است. هر چند برخی از تولیدکنندگان غیر استاندارد سوله، نسبت به تولید سوله با ورق لوله بازیافتی یا ورق دست دوم نسبت به ساخت قطعات سوله اقدام می ‌کنند که مغایر با اصول حرفه ای ساخت سوله محسوب می‌شود و نباید این دو مقوله را با هم اشتباه گرفت.

 

 

 

 

مشاوره خرید سوله درساوه-شهرصنعتی کاوه - شهر صنعتی احمد اباد - شهر صنعتی زاویه - شهر صنعتی مامونیه - شهر صنعتی پرند - تهران و کرج  

 

 

09122567260


 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد خرید سوله | 40% زیر قیمت بازار | 09122567260- بانک سوله ایران friv.ir با کد تخفبف (hash-661c56ce60e22) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " خرید سوله | 40% زیر قیمت بازار | 09122567260- بانک سوله ایران friv.ir " .