رکورد نوسازی مسکن شکسته شد - divarmasaleh.ir - دیوار مصالح | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

رکورد نوسازی مسکن شکسته شد - divarmasaleh.ir - دیوار مصالح به نقل از (divarmasaleh.ir - دیوار مصالح)

رکورد نوسازی مسکن شکسته شد - divarmasaleh.ir - دیوار مصالح به نقل از (divarmasaleh.ir - دیوار مصالح).


رکورد نوسازی مسکن شکسته شد - divarmasaleh.ir - دیوار مصالح ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،کد تخفیف

ویدئو آموزشی درباره: رکورد نوسازی مسکن شکسته شد - divarmasaleh.ir - دیوار مصالح

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( رکورد نوسازی مسکن شکسته شد - divarmasaleh.ir - دیوار مصالح )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; رکورد نوسازی مسکن شکسته شد - divarmasaleh.ir - دیوار مصالح مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; رکورد نوسازی مسکن شکسته شد - divarmasaleh.ir - دیوار مصالح

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

بر اساس آمار از سال 1384 که یک میلیون و 50 هزار واحد نوسازی شده دولت سیزدهم رکورددار ساخت و صدور پروانه در بافت‌های فرسوده است نوسازی بافت فرسوده در اولویت

سند تحول برنامه‌های دولت قرار گرفته است و در نهضت ملی مسکن نیز نوسازی سالانه 150 هزار واحد در دستور کار تولید مسکن است. محمد آیینی، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت تا پایان امسال 82 هزار واحد نوساز در محلات هدف و بافت‌های فرسوده به مردم تحویل داده می‌شود و در دو سال دولت سیزدهم 266 هزار پروانه ساخت در بافت‌های فرسوده صادر شده که رکورد صدور پروانه نوسازی در بافت‌های فرسوده محسوب می‌شود.

بر اساس این گزارش، برای تسهیل نوسازی و رفع موانع که مهم‌ترین آن تأمین منابع مالی است در بافت‌های فرسوده 5 نوع تسهیلات نوسازی و ساخت پرداخت می‌شود و بر اساس قانون برنامه هفتم تمام تسهیلات، تخفیف‌ها و مشوق‌های مالی در نهضت ملی مسکن در بافت فرسوده هم پرداخت می‌شود. همچنین بر اساس این برنامه پروانه ساختمانی در بافت‌های فرسوده در سراسر کشور باید در حداکثر 3 ماه صادر شود و چنانچه شهرداری‌ها به این تعهد عمل نکردند درگاه ملی مجوزها پروانه ساختمانی را صادر خواهد کرد. در حال حاضر متوسط زمان صدور پروانه ساخت در بافت فرسوده در کشور 8 و در تهران 6 ماه است.

گامی برای توسعه ساخت مسکن

افزایش امنیت ساکنان در 2 میلیون و 700 هزار واحد فرسوده مهم‌ترین هدف نوسازی است که دولت آن را در اولویت برنامه‌های ساخت مسکن قرار داده است. با نوسازی 2 میلیون و 700 هزار واحد فرسوده به طور متوسط 4. 5 میلیون مسکن ساخته می‌شود. از سال 1384 از نوسازی 350 هزار پلاک فرسوده یک میلیون و 50 هزار مسکن جدید تولید شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم نخستین گردهمایی گروه‌های مردمی و جهادی با وزارت راه و شهرسازی (بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی) با بسیج سازندگی، گفت: بیش از ۵۴۶ شهر بسته‌های تشویقی شهرسازانه را در بافت‌های فرسوده اجرا می‌کنند؛ به طوری که آمار صدور پروانه در سال‌های پس از انقلاب نشان می‌دهد سال ۱۴۰۲ رکورد نوسازی در محدوده بافت‌های فرسوده شکسته شد.

وی راهبرد دولت در افزایش سرعت نوسازی را مردمی‌سازی عنوان کرد و افزود: از ابتدای دولت سیزدهم نگاه ما در حوزه بازآفرینی نگاه مردمی‌سازی بوده است. نوسازی مسکن باید توسط مردم، سازندگان بخش خصوصی، تعاونی‌ها و گروه‌های جهادی صورت گیرد. نظارت هم توسط دولت و اعضای سازمان نظام مهندسی انجام می‌شود. با توجه به اینکه بیشتر جمعیت 10 میلیون نفری ساکن در بافت‌های فرسوده اقشار محروم، کم درآمد یا با درآمد متوسط رو به پایین هستند، برنامه دولت در مردمی‌سازی نوسازی رفع موانع مالی با مشارکت سازندگان، بانک‌ها و پرداخت مشوق‌ها از سوی متولیان بخش مسکن است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص رفع موانع گفت: ما به ساکنان واحدهای فرسوده می‌گوییم نگران نباشید؛ ما شما را به سازندگان و کسانی که توان مالی، توان اجرایی و توان فنی دارند وصل می‌کنیم. اینجا با چالش دوم مواجه می‌شویم، زیرا سازندگان حاضر به نوسازی در محلات فرسوده نیستند؛ زیرا برای آنها بازدهی اقتصادی ندارد.

آیینی تأکید کرد: بیش از ۵۴۶ شهر بسته‌های تشویقی شهرسازانه نوسازی را اجرا می‌کنند؛ برای گام اول با همکاری بسیج مستضعفان و بسیج سازندگی تا الان ۴۶۷ حلقه میانی ایجاد کردیم که در محلات هدف بازآفرینی به ارائه خدمات می‌پردازند. این اتفاق جدیدی است که قصد داریم این تعداد را به ۲۰۰۰ حلقه برسانیم و بزودی شاهد خبرهای خوبی در محرومیت‌زدایی از بافت‌های فرسوده خواهیم بود.

پرداخت تسهیلات

پرداخت تسهیلات مهم‌ترین محور برنامه نوسازی و تشویق ساکنان این بافت‌ها است. معاون وزیر راه و شهرسازی درباره میزان تسهیلات نوسازی گفت: در بافت‌های فرسوده پنج نوع وام قابل پرداخت است؛ اول تسهیلاتی به میزان وام نهضت ملی مسکن تا سقف ۵۵۰ میلیون تومان است که تسهیلات ارزان قیمتی است. در برنامه هفتم نیز خبر خوش این است که با تصویب مجلس و تأیید شورای نگهبان، برای واحدهای بافت‌های فرسوده از تمامی تخفیفات و حمایت‌های نهضت ملی مسکن تا سقف پنج طبقه استفاده خواهد شد.

پرداخت 180 میلیون تسهیلات با سود صفر، تسهیلات ودیعه برای اسکان موقت ساکنان بافت‌ها به میزان 120 میلیون در تهران و 90 میلیون در سایر شهرها، تسهیلات نوسازی بافت‌های تاریخی تا 80 درصد هزینه ساخت و تسهیلات ودیعه اسکان موقت در بافت‌های تاریخی، وام‌های مختلفی است که برای نوسازی پرداخت می‌شود.

ساخت 12 هزار مسکن محرومان

ساخت مسکن محرومان با همکاری بسیج سازندگی، بخش دیگری از برنامه دولت برای خانه دار کردن اقشار کم برخوردار است. معاون وزیر راه وشهر‌سازی گفت: سال گذشته 12 هزار واحد برای محرومان توسط بسیج سازندگی ساخته شده و برنامه در این حوزه ساخت حدود 30 هزار واحد دیگر است.

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد رکورد نوسازی مسکن شکسته شد - divarmasaleh.ir - دیوار مصالح با کد تخفبف (hash-6648458f46d5b) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " رکورد نوسازی مسکن شکسته شد - divarmasaleh.ir - دیوار مصالح " .